Onur ünlü kimdir

Onur Ünlün'ün hayatı
Onur ünlü 1973 izmit doğumludur, eskişehir anadolu üniversitesi iletişim fakültesi iletişim sanatları bölümünden mezun olmuştur. Sonrasında istanbul marmara üniversitesi iletişim fakültesi iletişim bilimleri anabilim dalında yüksek lisansını tamamlamıştır.2006 yılında polis adlı ilk filmini çekmiştir hem yapımcılığını hem senaristliğini hem yönetmenliğini yapmıştır. ah muhsin ünlü adıyla şiirler yazmaktadır.

ah muhsin ünlü kimdir, ah muhsin ünlü hayatı, muhsin ünlü kimdir, onur ünlü biyografisi

1 yorum :

Ben ölürsem film biter dedi ki...

Merhaba. Ben Yıldız Teknik Üniversitesi Kalite ve Verimlilik Kulübü Qualitas Dergi Projesi takım üyesiyim . Bu sene 4. sayısını çıkaracağımız dergimiz için Ben de Özledim ekibinden veya en azından oyuncuların birinden bir yazı ve röportaj istemekteyiz. .Dördüncü sayımızda “Ben de Özledim ekibi”ne de yer vermek dergimiz için büyük bir artı değer olacaktır. İnternette başka iletişim adresi bulamadım . iletişime geçebileceğim bir mail adresi ya da telefon numarası verebilirseniz dergimiz ve kulübümüz hakkında detaylı bilgiyi mail ile ulaştırabilirm .
Biz kalite adına çalışan,amatör ruhla profesyonel bir dergi çıkarmaya çabalayan öğrencilere destek olmanız dileğiyle.
Cevabınızı sabırsızlıkla bekliyorum, iyi çalışmalar.
Benim mail adresim hasann.kalkandelen@gmail.com

Yorum Gönder