ben de özledim 1. bölüm çekildi

Ben de özledim 1. bölüm çekimleri tamamlandı.
geçtiğimiz günlerde leyla ile mecnunun gezi parkı eylemlerinden sonra bitirilmesinin ardından geniş bi kitle tepkilerini dile getirdi geri devam etmesi için ama emir büyük yerden olduğundan dolayı kimse birşey yapamadı neyse bu haberden sonra eflatunfilm den yeni bir haber geldi ben de özledim adında yeni bir proje işte bu her kesimi çok sevindirdi çünkü aynı ekiple aynı kadroyla yola devam evet ben de özledim dizisi 1. bölüm çekimi bitmiş şimdiden merakla bekliyoruz herkesin biraz sabırlı olmasını diliyoruz 23 ekimde 1. bölümü izlemek dileğiyle herkese iyi günler diliyoruz ha bu arada sabah kahvaltınızı yapacaksanız akşam keyfi yapacaksanız çay hala erdal bakkalda içilir diyelim hoşçakalın :)

0 yorum :

Yorum Gönder