burak aksak biyografisi

Burak aksak'ın hayatı
12 eylül 1985 yılında istanbul'da doğdu. ilk öğretimi yedikulede okudu, orta öğretimini koca mustafa paşa lisesinde tamamladı. Eskişehir anadolu lisesi kamu yönetimini bitirdi, 2006 yılında kazandığı burs ile plato film okuluna girdi 1 kaç yıl kamera önü oyunculuğu eğitimi verdi son olarak leyla ile mecnun gibi bir dizinin senaristliğini yaptı şuan ise ben de özledim dizisinin senaryosuyla uğraşıyor kendisine başarılar diliyoruz.

Burak aksak kimdir, senarist burak aksak, leyla ile mecnunun senaristi

2 yorum :

Adsız dedi ki...

bu yaşta bu yetenek helal olsun

Ben ölürsem film biter dedi ki...

Merhaba. Ben Yıldız Teknik Üniversitesi Kalite ve Verimlilik Kulübü Qualitas Dergi Projesi takım üyesiyim . Bu sene 4. sayısını çıkaracağımız dergimiz için Ben de Özledim ekibinden veya en azından oyuncuların birinden bir yazı ve röportaj istemekteyiz. .Dördüncü sayımızda “Ben de Özledim ekibi”ne de yer vermek dergimiz için büyük bir artı değer olacaktır. İnternette başka iletişim adresi bulamadım . iletişime geçebileceğim bir mail adresi ya da telefon numarası verebilirseniz dergimiz ve kulübümüz hakkında detaylı bilgiyi mail ile ulaştırabilirm .
Biz kalite adına çalışan,amatör ruhla profesyonel bir dergi çıkarmaya çabalayan öğrencilere destek olmanız dileğiyle.
Cevabınızı sabırsızlıkla bekliyorum, iyi çalışmalar.
Benim mail adresim hasann.kalkandelen@gmail.com

Yorum Gönder